Wartości
Upraszczanie rzeczywistości
Uprośćmy cały ten świat.
Cywilizacja jest przeznaczona, by być łatwą.
Komunikacja i wymiana wartości – to fundamentalne, niezbędne rzeczy dla naszej cywilizacji. Kiedy je uprościsz, gdy dojdziesz do istoty, naprawisz tak wiele rzeczy.
Jak sprawimy, by ludzie odkryli, co jest najważniejsze?
Chcę tylko budować rzeczy, które naprawdę upraszczają naszą podstawową ludzką interakcję.
Moim celem jest uproszczenie złożoności. Chcę tylko budować rzeczy, które naprawdę upraszczają nasze podstawowe ludzkie interakcje.
Twitter polega na prostocie.
Kiedy upraszczasz… Kiedy dochodzisz do istoty, naprawiasz wiele rzeczy.
Użyj technologii, aby przypomnieć ludziom, że naprawdę jesteśmy ludźmi, a cywilizacja oznacza łączenie się. Cywilizacja ma być łatwa, a technologia ma całkowicie zniknąć. I powinno być to łatwe do zrobienia.
Naszym zadaniem jako założycieli jako przedsiębiorców jest rozpowszechnianie przyszłości, która już tu jest.
Komunikacja
(o Twitterze) Wierzymy, że zasadniczo budujemy narzędzie.
Wszystko, co robimy, polega na zachęcaniu ludzi do większej otwartości, kreatywności i odwagi.
Im więcej dzielimy się tym, co dzieje się wokół nas, tym bardziej rozumiemy, jak ktoś żyje swoim życiem. Im lepsze zrozumienie, tym więcej empatii mamy dla siebie. Ogólnie rzecz biorąc, zmniejsza to konflikty.
Sieć zapewnia bardzo łatwy sposób natychmiastowego zrozumienia, co się dzieje. To naprawdę oferuje transparentność, którą można zobaczyć, szczególnie w wyszukiwarce. To jak ludzie wykorzystują Twittera jest widoczne na pierwszy rzut oka. Telefon nie pozwala na to.
Kiedy rozumiesz życie innych, jest mniej prawdopodobne, że będziesz się z nimi sprzeczał.
Dawno temu powiedziałem, że Foursquare może ulepszyć miasta. Systemy rozszerzonej rzeczywistości, takie jak Foursquare, Twitter i Facebook, zapewniają wirtualne węzły i natychmiastowe informacje zwrotne z dowolnego miejsca i umożliwiające dodawanie adnotacji o fizycznych miejscach.
Pasja
Miasta
Uwielbiam miasta, a szczególnie władze miast. Ale zajęło mi 8 lat od wdrożenia świata polityki, zanim zobaczyłem efekt. Dzięki programowaniu mogłem modelować te same zasady i natychmiast widzieć wpływ. Technologia jest znacznie wydajniejszym sposobem testowania.
Zawsze byłem zafascynowany miastami i tym jak one działają. Nauczyłem się programować, aby zrozumieć, jak działa miasto.
Upraszczanie
Uwielbiam robić coś złożonego. Uwielbiam usuwać wszystkie zbędne rzeczy, wszystkie śmieci, odpady pojęciowe z technologii, abyś mógł skupić się na tym, co najważniejsze.
Naprawdę dobrze upraszczam rzeczy. Myślę, że to moja główna silna strona. Sprowadzenie czegoś dość skomplikowanego do sedna. To właśnie kocham robić. Właśnie o tym lubię myśleć.
Moją silną stroną jest programowanie. Myślę również, że moją najsilniejszą stroną jest uproszczanie. To właśnie kocham robić.
Identyfikacja
Przedsiębiorca
Założyciel to nie praca, to rola, to postawa. I jest to coś, co może się zdarzyć raz po raz. W rzeczywistości musi się to zdarzać raz po raz. W innym przypadku ruszylibyśmy do przodu.
Dla każdej firmy z Doliny Krzemowej najważniejsza jest firma. I wszyscy świetni założyciele muszą zejść z drogi firmie.
Twitter jest pod wieloma względami pracą mojego życia. Zaczęło się od fascynacji miastami, ich funkcjonowaniem i tym, co się teraz w nich dzieje.
Produkt
Z punktu widzenia produktu chcemy, aby każdy punkt styku był magiczny. To wzbudza zaufanie.
Krótkoterminowa satysfakcja nigdy nie prowadzi do czegoś ponadczasowego.
Dopracuj każdy detal do perfekcji i ogranicz liczbę detali, które mają być perfekcyjne.
Uwielbiam sztukę, uwielbiam design i uwielbiam widzieć to skrzyżowanie technologii i zespołów, które nad nią pracują.
Uwielbiam budować technologie, uwielbiam programować. Uwielbiam budować zespoły. Uwielbiam też budować piękne rzeczy.
Niezależność
Przyszłość
Zbuduj to, co chcesz zobaczyć na świecie.
Projektujemy to, co chcemy zobaczyć na świecie, a nie robimy tego, co inni ludzie sądzą, że należy zrobić.
Wybierz ruch, wybierz rewolucję i dołącz do niej.
Wybierz ruch. Wybierz coś, w co wierzysz. Wybierz coś, na co chcesz mieć wpływ, a następnie kwestionuj każdą rzecz i bądź założycielem, i bądź przedsiębiorcą w tych organizacjach i w tym ruchu.
Nie jesteś tutaj, by robić to, co już zostało zrobione.
Światowi finansowemu od dawna brakuje bezpośredniości, przejrzystości i przystępności, a tego właśnie potrzebuje teraz.
Jest taki wielki cytat… który mówi: „Przyszłość już nadeszła. Po prostu nie jest jeszcze równomiernie rozprowadzona”.
Rewolucja
Zakłócenie jest jak trzęsienie ziemi. Zakłócenie nie ma celu. Nie ma wartości. Nie ma zasady organizowania. Nie ma kierunku i nie ma przywództwa… Nie to chcemy przynieść światu. To, co chcemy przynieść światu, to rewolucja.
Rewolucja ma wartości, rewolucja ma cel. Rewolucja ma kierunek. Rewolucja ma przywódców. Rewolucja patrzy na skrzyżowanie przed nami i popycha ludzi do właściwego postępowania. I nie zawsze musi być głośno. Nie zawsze musi to być przemocą. Jest równie potężna w bezruchu.
Nie musisz zaczynać od zera, aby zrobić coś interesującego. Nie musisz zaczynać od zera, aby mieć ogromny wpływ na świat. Musisz mieć dobry pomysł. Musisz przekonać innych ludzi do tych dobrych pomysłów. I musisz naciskać tak szybko, jak to możliwe.
Marzenia
Chciałem być żeglarzem, chciałem żeglować po świecie, nawigować nim.
Chciałem być krawcem do tworzenia produktów.
Chciałem być artystą. Oni widzą świat w zupełnie inny sposób.
Nigdy nie chciałem być przedsiębiorcą. Naprawdę chciałem być Brucem Lee.
Skrzyżowania
Życie dzieje się na skrzyżowaniach.
Życie naprawdę dzieje się na skrzyżowaniach.
Innowacyjność
Innowacje
Innowacje mogą mieć wpływ na wszystko…
Pierwszą rzeczą jest wyciągnąć go (pomysł), zaprogramować, pobawić się nim i zachęcić innych do zabawy, abyś mógł natychmiast uzyskać informację zwrotną… Gdy już otrzymasz tę informację, wiesz, czy to coś powinieneś rozwijać i poświęcić więcej uwagi, lub jeśli jest to coś, co powinieneś położyć na półce na kolejny dzień.
Niesamowite, co ludzie tworzą na podstawie tego, co chcą zobaczyć.
Jeśli wartość pomysłu jest silna, rozprzestrzenia się naprawdę szybko, bez względu na to, kim jesteś i skąd jesteś.
Naprawdę skomplikowane jest zrobienie czegoś prostego.
Uczynienie czegoś, by było proste, jest bardzo trudne.
Naprawdę skomplikowane jest zrobienie czegoś prostego, zwłaszcza gdy zacząłeś zajmować się światem finansów.
Twitter nie został uruchomiony, ponieważ założyliśmy firmę. Twitter powstał, ponieważ mieliśmy dobry pomysł i powstał z firmy, która odniosła porażkę. To może zdarzyć się dzisiaj w każdej firmie.
Interesujące produkty dostępne w Internecie nie budują nowych technologii. Łączą technologie. Instagram, na przykład: zdjęcia plus geolokalizacja plus filtry. Foursquare: recenzje restauracji plus zameldowanie plus geo.
Źródła inspiracji
Pomysł, który może zmienić bieg firmy, może pochodzić z dowolnego miejsca.
Kochałem pracę kurierów, transfer informacji fizycznych w całym mieście i na świecie. Ktoś bierze paczkę, wkłada ją do torby, idzie gdzieś, wyjmuje z torby i daje komuś innemu. Myślałem, że to takie fajne. Chciałem to zmapować, aby zobaczyć ten przepływ na dużym ekranie.
Idea Twittera zaczęła się ode mnie, gdy miałem 15 lat, gdzie taksówki lub wozy strażackie nadawały informacje o tym, gdzie są i co robią.
Wiadomości błyskawiczne są interesujące, ponieważ patrzysz na listę znajomych i na pierwszy rzut oka widzisz, czym się interesują, nad czym pracują i co robią. Problem polegał na tym, że byłeś przywiązany do klawiatury komputera.
Orientacja biznesowa
Okazje
Najsilniejszą rzeczą, którą możesz kultywować jako przedsiębiorca, jest nie poleganie na szczęściu, ale kultywowanie umiejętności rozpoznawania pomyślnych sytuacji, kiedy się pojawiają.
Pobieramy prowizję od każdej transakcji: 2,75 procent lub 15 centów za każdą. Z tej kwoty następnie płacimy firmom wydającym karty kredytowe. Tak więc użytkownik musi zapłacić tylko 2,75 procent. Nie ponosząc żadnych dodatkowych opłat związanych z kartą kredytową. Użytkownicy nie muszą ponosić kosztów za uruchomienie systemu. Nie muszą płacić za sprzęt ani nawet oprogramowanie.
Twitter zajmuje się komunikacją i wizualizacją tego, co dzieje się na świecie w czasie rzeczywistym. Square pozwala wszystkim zaakceptować formę płatności, którą ludzie mają dzisiaj w kieszeni, jaką jest karta kredytowa.
Powstawanie firm
Firmy istnieją i ewoluują wraz z upływem czasu i faktycznie mają wiele momentów powstania.
Wielkie firmy nie mają tylko jednego momentu poswatania. Mają wiele momentów założycielskich.
(lekcje sukcesu) Pierwsza lekcja: Rozrysuj. Najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić z pomysłem to: wyciągnij go z głowy. Druga lekcja: Szczęście. Bądź w stanie rozpoznać, kiedy wokół ciebie dzieje się szczęście. Trzecia lekcja: Iteracja. Pierwotnie Twitter zapytał „Jaki masz status?” Dodatkowa czwarta lekcja: Wiedz, kiedy przestać. Czasami odłóż pomysł, by ten wyłonić się później.
Strategia
Produkt
Koncentrujemy się na budowaniu produktu i firmy. Wejście na giełdę to instrument i narzędzie pomagające utrzymać firmę.
Myślę, że ważną rzeczą dla Twittera jest to, że działa w dowolnej technologii.
Technologia ma dla mnie robić dwie rzeczy: zwiększać szybkość komunikacji oraz zwiększać liczbę osób, które mogą w niej uczestniczyć. Otóż to. To naprawdę cała rola technologia w całej naszej historii.
To jedno z naszych największych wyzwań – zapewnienie konsekwentnego dostarczenia ludzi do produktu w sposób natychmiastowy.
Zarządzanie
Jako CEO moim głównym zadaniem jest byciem redaktorem naczelnym.
Twoim zadaniem jako dyrektora jest edytowanie, a nie pisanie. Jest OK, jeśli piszesz od czasu do czasu, ale jeśli to robisz często, istnieje podstawowy problem z zespołem. Za każdym razem, gdy coś robisz, pytaj siebie, czy piszesz, czy edytujesz i wchodź w tryb edycji.
90% czasu spędzam z ludźmi, którzy nie zgłaszają się do mnie, co również pozwala na przypadkowość, ponieważ cały czas chodzę po biurze. Nie musisz planować losowości. To się po prostu zdarza.
To jest wzmacniające i daje moc, kiedy jest się proszonym o to, by spojrzeć na sprawę i powiedzieć co jest możliwe a nie kiedy, ktoś ci mówi, jak masz to zrobić.
Pewność siebie
Sprawimy, że będzie to niesamowite.
Myślę, że Twitter to przyszłość komunikacji, a Square będzie siecią płatności.
Twitter to świat.
Stworzyliśmy najprostszy sposób akceptowania kart kredytowych. To małe maleńkie urządzenie, które rozdajemy za darmo, wystarczy pobrać oprogramowanie ze sklepu z aplikacjami i podłączyć je do telefonu komórkowego lub iPada i nagle możesz przyjmować karty kredytowe. Jeśli więc jesteś księgowym, prawnikiem, lekarzem, a nawet fryzjerem, możesz teraz akceptować karty kredytowe.
TweetDeck jest bardzo interesującym klientem, ponieważ przedstawia widok, którego nie przedstawia żaden inny klient na świecie, który jest tą wielokolumnową, ogromną ilością informacji w jednym okienku. I ludzie naprawdę, bardzo to lubią.
Inicjatywa
Sukces
Sukces nigdy nie jest przypadkowy.
Jest wiele funkcji, które można zbudować. Jest tyle funkcji, które Square może zbudować. Ale tylko jeden lub dwa doprowadzą nas do następnego poziomu.
„Szczęście” rozpoznaje, kiedy sytuacja zachęca do budowy i działania.
Rozpoczęcie czegokolwiek to kolejka górska o największych przewyższeniach.
Twitter w 2000 roku był czymś, czym fajnie się bawiłem, ale czymś, co odłożyłem na półkę, aby bawić się tym pewnego dnia w przyszłości. Tym dniem był rok 2006.
Zakłócenia
Ograniczenia inspirują nas do tego, jak podchodzimy do prasy, jak podchodzimy do relacji biznesowych, jak robimy wszystko.
Oczekuj nieoczekiwanego. I jeśli to możliwe, bądź nieprzewidywalny. Staram się żyć w ten sposób na co dzień.
Bądź gotów popełniać błędy i realizuj coś, co może wydarzyć się później – cierpliwość jest jedną z tych rzeczy, które doradziłbym.
Wiedz, kiedy przestać.
Twitter nie został uruchomiony, ponieważ założyliśmy firmę. Twitter powstał, ponieważ mieliśmy dobry pomysł i powstał z firmy, która odniosła porażkę. To może zdarzyć się dzisiaj w każdej firmie.
Działanie
Każdy ma pomysł, ale tak naprawdę chodzi o jego realizację i przyciągnięcie innych osób, które pomogą Ci w jego realizacji.
To nie stanie się samo.
Ułatwmy to i usuńmy jak najwięcej tarcia, jak możemy.
Największą lekcją, jakiej się nauczyłem, jest to, że musisz zacząć. Zacznij teraz, zacznij tutaj i zacznij od małych rzeczy. Nie komplikuj.
Za pierwszym razem wszystko będzie dobrze… Otwórz się na zmiany.
Nie chcemy zakłóceń, w których po prostu przenosimy rzeczy z punktu a do punktu b. Chcemy kierunku, chcemy celu.
Zaczęliśmy od tego bardzo prostego pomysłu.
Możesz martwić się konkurencją lub skoncentrować się na tym, co jest przed tobą i szybko tam zmierzać.
Pracowitość
(o spaniu po 4-6 godzin w związku z równoczesnym prowadzeniem dwóch firm) Większość ludzi zajmuje ważne stanowiska w firmach i również zakłada rodziny. Mają też dwuletnie dzieci. Mam łatwiej niż oni.
Wszystkie moje dni są czemuś dedykowane. Poniedziałek to zarządzanie. Wtorek to produkt, inżynieria i projekt. Środa to marketing, rozwój i komunikacja. Czwartek to partnerstwo i deweloperzy. Piątek to przedsiębiorstwo i kultura. Niedziele to strategia. Sobota to dzień wolny.
Zdolności poznawcze
Ciesz się chwilą.
Nauczyłem się, jak programować.
Myślę, że świetne programowanie nie aż tak różne od wspaniałej sztuki. Gdy zaczniesz myśleć w kategoriach programowania, staniesz się lepszą osobą … Tak samo jak z nauką języka obcego, matematyki i nauką czytania.
Pytaj o każdą drobną rzecz.
Byliśmy w stanie wejść głębiej niż szerzej.
Kiedy masz stabilne podłoże do chodzenia, rozumiesz, jak się poruszasz, jak się rozwijasz i jak budujesz.
Perswazja
Polecanie
Nie zrobiliśmy dużo działań marketingowych. Większość stanowiły polecenia.
Staramy się zidentyfikować kluczowych influencerów i sprawić, by stali się punktami dystrybucji.
Pierwszy tweet napisany przez człowieka był napisany przeze mnie i był zaproszeniem współpracowników.
Relacje
Bądź szczery, zawsze.
Bądź pokornym.
Bądź miły.
Nie unikaj kontaktu wzrokowego i nie spóźnij się
Nie bądź palantem.
Nie bierz nikogo za pewnik.
Efekt sieciowy
Myślę, że Twitter jest najlepszy wtedy, gdy rozprasza rozmowy wszędzie dalej. Korzystanie z YouTube’a i Facebooka oraz wszystkich narzędzi, które mamy do dyspozycji dzisiaj, aby odpowiadać, a także promować i angażować się jest niesamowite.
Za każdym razem, gdy tweetują, wywołuje interakcję.
W każdym tweecie jest cały wszechświat, a wszystko zależy od treści, o ile się rozprzestrzeni.
Jak ujawnić, co dzieje się teraz, na co ktoś powinien zwrócić uwagę?
Jestem mniej zainteresowany tym, jak ludzie się śledzą, a bardziej, jak sami śledzą tematy i tweety. Ludzie podążają bardziej słowami kluczowymi, koncepcjami i ideami niż za osobami lub organizacjami.
Klienci
Spotykaj klientów tam, gdzie oni są, pytaj ich w jaki sposób sprawić, by narzędzia których używają mogły być bardziej wartościowe i użyteczne.
Szanuj życzenia ludzi.
Użytkownicy
Co jest ciekawe z Twitterem i influencerami – takimi jak powiedzmy Shaquille O’Neal – jeśli followersi (obserwatorzy) widzą kogoś, kto używa dokładnie tych samych narzędzi, do których oni mają dostęp, i myślę, że to inspiruje, aby być naprawdę zaangażowanym z kimś takim jak on.
Dzięki Twitterowi możesz wchodzić w interakcję z osobami publicznymi i sprawiać, że schodzą ze swojego masywnego piedestału stając się znowu ludźmi.
140 znaków
Ograniczenie 140 znaków jest łatwe do osiągnięcia i zużycia. Jedna wiadomość i nagle cały świat ma dostęp do tego tweeta.
Możemy uznać 140 znaków za pełną historię, ale tak nie jest. To tylko podpis. Nagłówek czegoś szerszego.
Odnieśliśmy ogromny sukces w Japonii… W Japonii nie ma 140 znaków, to 140 słów. Możesz więc napisać małą mini-powieść. To cała historia we wszechświecie.
Tweet’owanie
Jestem kimś, kto tweetuje o tym, co je na śniadanie, co je na lunch, co je na obiad, a dla 99,99999 procent świata jest to bezużyteczne. To bez znaczenia. Ale nie dla mojej matki, ona to uwielbia.
To jest takie proste, aby Tweetować bez względu na to, gdzie jesteś.
Pierwszą skargą, którą słyszymy od wszystkich, jest: „Dlaczego miałbym chcieć dołączyć do tej głupiej bezużytecznej rzeczy i wiedzieć, co mój brat je na lunch?”. Ale ten sposób myślenia o sieci mija się z jej sensem funkcjonowania, ponieważ Twitter jest zasadniczo kontrolowany przez odbiorców – ty decydujesz się słuchać i decydujesz się wyjść. Ale także ty wybierasz, co zamieścić i czym się podzielić.